import java.awt.Color; import java.util.*; import java.lang.Thread; import javax.swing.ImageIcon; class BombController { // Armer bomben! public void armBomb(String inp){ } // Desarmer bomben public void defuse(String inp){ } /* Ta input fra View og endre p? tiden i Model * Logikken her er ikke s? farlig, men er du nysgjerrig, se p? hvordan man kan konvertere en 'char' til en 'int' * Koden er kommentert ut til den skal brukes */ /* public void setTimer(String time){ if (time.length() == 2){ model.setT0(time.charAt(0) - '0'); model.setT1(time.charAt(1) - '0'); } else { model.setT1(Integer.parseInt(time)); } model.setInit(Integer.parseInt(time)); model.updateTime(); view.timerLabel.setText(model.getTime()); model.timed(); } */ /* Beregn score! * Dette er bare et forslag p? hvordan score kan regnes ut. * Det er meningen at man skal bli bel?nnet for ? gi seg selv lite tid, og s? klare det kjapt * Funker ikke veldig bra * Kommentert ut til man trenger den */ /* public String calculateScore(){ int init_t = model.getInitialTime(); int score = (model.getEndTime() * 100)/(init_t); if (score == 0) score = 1; return String.valueOf(score); } */ } class CountDown implements Runnable { /* Denne tr?den skal kj?re klokken mens vi spiller. Klokka skal oppdateres hvert 10ms * Under kj?ring kan du merke en treghet og hopping i nedtellingen til klokka, dette er nok fordi * klokka oppdateres flere ganger f?r hovedtr?den klarer ? oppdatere View. * * Vi kunne l?st dette ved ? bruke locks, men dette er kanskje ikke ?nskelig? Hvorfor det? */ @Override public void run(){ } }